Otaku wish list ♥

Święta zbliżają się wielkimi krokami, więc postanowiłam zrobić własną wish listę - co chiałabym dostać na święta w tym roku. Kto wie, może którąś z tych rzeczy zobaczę pod choinką, bo dostarczy mi ją święty Mikołaj, Gwiazdor, czy ktokolwiek nas odwiedza w ten magiczny wieczór? ^_^ 



Najważniejsze - mangi! To one zajmują pierwsze miejsca na mojej liście zachcianek. Po pierwsze - pierwszy tom One Punch Man'a. Czytałam o tej mandze sporo dobrego, podobno i anime jest niezłe, dlatego jestem mega ciekawa losów głównego bohatera tej opowieści. Dobra manga działa na mnie jak kiełbasa na psa - muszę ją mieć! ^_^
Zaraz po "łysej pięści" jest Uzumaki - megamanga grozy. Za pierwszym razem przyciągnął mnie do niej jej tytuł - brzmi bowiem identycznie jak nazwisko mojego ulubieńca Naruto *-* Potem przeczytałam opis na stronie mangarden.pl i muszę przyznać, że zaciekawiła mnie. Tajemnicza, przerażająca - coś, co na pewno utkwi w pamięci na długo. 

Następnie na mojej wish liście gości Another - manga, którą muszę przeczytać, gdyż anime bardzo mi się spodobało, pomimo, że nie widziałam jeszcze wszystkich odcinków (zaległości zostaną nadrobione, słowo harcerza ^_^). Tematyka również tajemnicza, momentami mrożąca krew w żyłach. Czuję, że będę miała problemy ze snem...
Tuż po mangach mam coś, co z czasem na pewno trafi na ściany w moim pokoju - wallscrolle

Pierwszy jest z serii Ansatsu Kyoushitsu - anime, które wprost zawładnęło moim sercem ♥ Wallscroll wygląda zjawiskowo - przedstawieni są wszyscy najważniejsi bohaterowie anime, a sam Korosensei ukazany jest jako niebezpieczna postać z kosmosu, pomimo, że w rzeczywistości nie jest on aż taki niebezpieczny... Wkrótce pojawi się recenzja pierwszego sezonu anime na blogu - dowiecie się w niej więcej na temat żółtej ośmiornicy i jej uczniów.
Taki wallscroll na pewno znalazłby u mnie swoje miejsce ♥



Zaraz obok niego jest wallscroll z No Game No Life. Bardzo podoba mi się kolorystyka, w jakiej zachowane jest anime, co za tym idzie - także i wallscroll. Wygląda prześlicznie ^_^ Shiro jest śliczniutką dziewczynką, a tutaj wygląda wyjątkowo pięknie *-* Kreska, którą charakteryzuje się anime i manga są obłędne, dlatego taki wallscroll z pewnością upiększyłby mój pokoik ♥

Kolejny plakat przedstawia okładkę pierwszego tomu Death Note'a (którego recenzję możecie przeczytać TUTAJ). Okładka od razu mi się spodobała, więc dlaczego nie mogłaby wisieć jej dużo większa wersja u mnie w pokoju? *u* Myślę, że dodałaby wiele "uroku" moim czterem ścianom.

Trzy następne są z mojej najukochańszej serii - Naruto ♥ Nie mogło ich zabraknąć na tej liście! Są prześliczne i przedstawiają moich ulubieńców - Kakashi'ego i Sasuke





Ostatni z wallscrolli jest z serii One Piece, w którą dopiero zaczynam się zagłębiać, ale już wiem, że z pewnością trafi ona na listę moich ulubionych mang (recenzję pierwszego tomu możecie przeczytać TUTAJ.) 

Skoro święta, to i Nowy Rok! A jakże go zaczynać bez porządnego kalendarza?! Ja znalazłam dla siebie aż trzy! Dwa z serii Naruto i jeden z One Piece

Mam nadzieję, że Mikołaj właśnie czyta ten wpis i zapisuje sobie w notatniczku, że Weronika pragnie dostać takie wspaniałości pod choinkę (a że zasłużyła, to nie podlega dyskusji >.<)
Co myślicie o mojej liście? Napiszcie co Wy chcielibyście dostać w te święta! ^_^





7 komentarzy:

  1. Kalendarz z Naruto mi się marzy *.* ,ewentualnie piękny szablon na bloga :D
    A najlepszym prezentem byłoby zakończenie filerów :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, to fillery będą się ukazywały do premiery najnowszego Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm 4 ;) Czyli do lutego :) A w tych fillerach ma być opowieść, w których Itachi będzie główną postacią, więc zapowiada się mega ciekawie ♥ A gdybym miała nadrobić fabułę czytając mangę, to muziałabym wydać majątek na nie, bo nie czytałam ich regularnie, praktycznie wcale, opierałam się głównie na anime.

      Usuń
    2. Niestety wiem ,chociaż historia Itachi'ego będzie interesująca bo umówmy się zbyt wcześnie umarł :( . Ja przeczytałam chyba pierwsze 6 tomy ,ale bazuje od zawsze na anime ,po za tym wole oglądać ni czytać ,bo widać tą całą dynamikę walk <3

      Usuń
    3. Jak dla mnie to on w ogóle nie powinien umierać ♥ Jest jedną z najlepszych postaci ever!
      Mam ten sam problem - nie umiem sobie tak dokładnie wyobrazić tych walk, natomiast anime ułatwia sprawę :) Myślę, że za parę lat kupię całą kolekcję, wtedy wezmę się za czytanie - wrócą wspomnienia sprzed lat, kiedy to poznawałam dopiero Naruto i co to w ogóle jest manga, czy anime ♥

      Usuń
  2. Nominowałam Cię do LBA, zapraszam: LINK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosz jaa bym chciała dostac coś cokolwiek z mojego ukochanego anime, ale moi rodzice są temu przeciwni więc ne ma szans :'( A, Tobię życzę abyś dostała swoje wymarzone mangi ;*

    http://asaminach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bez kalendarza nigdzie się nie ruszam, polecam. ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam, Alicja
    z http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz czytam i za każdy dziękuję ♥ To największa inspiracja ♥