Liebster Blog Award ♥

Witam Was po przerwie. Okres świąteczny był dla mnie bardzo pracowity, dlatego nie pisałam nowych postów. Na szczęście teraz będę miała trochę więcej wolnego czasu (aż do sesji).

Jakiś czas temu dostałam nominację do LBA (Liebster Blog Award), za którą dziękuję Wanko

                                                  


                                             Czym jest Liebster Blog Award?

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Zacznę więc odpowiadać na pytania ^_^


1. Ulubiony gatunek książek?
Kiedyś był to romans, ale teraz bardzo lubię książki typu "Kod da Vinci", no i oczywiście mangi ♥
2. Jakie jest twoje hobby?
Czytanie mang, oglądanie anime, czasem rysunek i kolorowanie, ostatnio też zainteresowałam się manikiurem hybrydowym.
3. Umiesz grać na jakimś instrumencie?
Jeszcze nie, ale planuję nauczyć się grac na gitarze ^_^
4. Jakie zwierzę najbardziej lubisz i dlaczego?
Najbardziej lubię psy, ponieważ wydaje mi się, że tylko one potrafią kochać człowieka tak po prostu, od siebie. Poza tym, miałam już psa i wiem, jakie to wspaniałe uczucie wiedzieć, że po powrocie do domu przywita Cię mały, mokry nosek ^^
5. Co robisz w wolnym czasie?
W wolnym czasie słucham muzyki, czytam mangi i oglądam anime. Dużo czasu spędzam też w internecie.
6. Dlaczego założyłeś/aś bloga?
Bloga założyłam, ponieważ jestem na kierunku dziennikarskim i bardzo spodobało mi się pisanie recenzji na zajęciach. Postanowiłam więc pisać recenzje mang i anime ^_^
7. Humanista czy ścisłowiec?
Zdecydowanie humanista!
8. Jakieś postanowienia noworoczne?
Mam, ale wolę nie wyjawiać, Wiecie, wolę, żeby doszły do skutku, a być może stanie się tak, kiedy nie będę się nimi chwaliła? *u*
9. Twoje największe marzenie?
Zamieszkać w Nowym Jorku ♥♥♥
10. Lubisz Star Wars?
Bardzo lubię, ale nie tak bardzo jak chociażby Naruto.
11. Ulubiony zespół lub wokalista?
Teraz nie mam ulubionego zespołu czy wokalisty. Słucham bardzo dużo muzyki.

Blogi, które nominuję to:

Moje pytania dla Was:
1. W jakim wieku po raz pierwszy miałaś/eś do czynienia z internetem?
2. Jakiej tematyki unikasz, czytając blogi?
3. Co myślisz na temat komentarz za komentarz, obserwacja za obserwację?
4. Gdybyś mogła/mógł mieć nadprzyrodzoną moc, to jaka to moc by była i dlaczego?
5. Książka czy adaptacja?
6. Komu bardziej ufasz : rodzinie czy przyjaciołom?
7. Gdybyś miała/miał wybór, aby zamieszkać w dowolnym miejscu na Ziemi - jakie byłoby to miejsce?
8. Ile języków obcych znasz na poziomie minimum komunikatywnym?
9. Jakie jest Twoje największe marzenie?
10. Jak spędzasz wolny czas?
11. Żałujesz czegoś w swoim życiu?

Zapraszam serdecznie do odpowiedzi na pytania (nie tylko nominowane osoby, możecie również odpowiadać w komentarzach! ;) ).

Ps. Korzystając z okazji chciałabym Wam życzyć wszystkiego dobrego w nowym roku! Niech Wasze marzenia się spełniają, a łzy ciekły po policzkach jedynie z radości! ^_^


6 komentarzy:

  1. Manga jest świetna :D
    Też jestem bardziej humanistą ;p
    też chciałabym mieszkać w Nowym Jorku! ♥

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jest ktoś o tym samym marzeniu ^_^
      Wszystkiego dobrego na nowy rok! ♥

      Usuń
  2. Dziekuje za nominacje ♡
    Jeszcze w tym tyg pojawi sie post ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację, zaraz zabieram się za notkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za nominację!
    http://imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Humanista,tak jak ja :) / http://lethalowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz czytam i za każdy dziękuję ♥ To największa inspiracja ♥