Ludzie tacy, jak my - forum animes.pl ^_^

Szukałam ostatnio jakiegoś dobrego, aktywnego forum dla otaku. Poszukiwania nie trwały długo - wystarczyło, że wpisałam frazę "anime manga  forum" i tak właśnie znalazłam mój mały, nowy świat ANIMES.PL

Forum powstało w 2013 roku. Zarejestrowanych użytkowników: 894. W tym ja! ^_^ Zarejestrowałam się 13 stycznia i tego samego dnia napisałam pierwszy post. Nie spodziewałam się tak szybkiego i tak miłego odzewu. Można powiedzieć, że zostałam zaakceptowana i wciągnięta w grono użytkowników ^_^ Okazało się także, że zostałam ogłoszona nową Loli forum. Loli to osoba, która jest pełnoletnia, ale wygląda na dużo młodszą. Przynajmniej tutaj obrócono mój wygląd w coś pozytywnego (?) ^_^
Na forum jest możliwość zaznaczenia swojego miejsca zamieszkania na mapie, dzięki czemu mamy możliwość zobaczenia, jak daleko mieszka się od innych użytkowników.
Rejestracja jest banalnie prosta, gdyż istnieje możliwość połączenia konta na forum z Facebookiem. Ja właśnie z tej formy rejestracji skorzystałam. Polecam jednak zmienić imię i nazwisko na jakiś wybrany przez siebie nick w odpowiednim polu - jeśli tego nie zrobicie, musicie prosić administratora o zmianę nicku.
Serdecznie polecam Wam rejestrację i zapoznanie się z użytkownikami, gdyż są oni naprawdę wspaniali.
Z nowo poznanymi znajomymi możemy rozmawiać na TeamSpeak'u, GG czy Skype, co jeszcze bardziej umacnia więzi między osobami z forum ♥
Jeśli nadal wahacie się, czy zarejestrować się na tym forum, to najserdeczniej zachęcam Was, abyście już dzisiaj dopisali się do tej wspaniałej społeczności!



Życzę miłego czasu spędzonego razem z nami na animes.pl ^_^


 
 

5 komentarzy:

  1. O dziękuję ! Chętnie skorzystam ,bo te grupy na facebook'u stały się bardzo sztywne i nikt nie chce porozmawiać o tym co nas łączy czyli pasji do anime :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super!
    Dzięki :>

    http://talli-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile dostałaś za tą reklamę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym dostała jakąkolwiek korzyść majątkową z tytułu napisania tego posta, wówczas na końcu umieściłabym informację o tym, iż jest to post sponsorowany. Jako, że taka informacja nie widnieje - post napisałam z własnej inicjatywy. Po prostu pomyślałam, że forum jest na tyle ciekawe, a użytkownicy tak mili i przyjacielscy, że warto polecić ten serwis ludziom zainteresowanym tematyką mang i anime :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawe - zapewne dołączę do forum (;

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz czytam i za każdy dziękuję ♥ To największa inspiracja ♥